Hizmetlerimiz

Sanal ofis;

  • İşiniz için yasal ve prestijli  bir adres verebileceğiniz,
  • Telefon ve kargolarınızın karşılandığı,
  • Müşteri veya bayi toplantılarınızı gerçekleştirebileceğiniz,
  • Gün içerisinde açık ofislerde   çay-kahve eşliğinde süreli çalışma yapabileceğiniz bir ofis çözümüdür.

Yeni bir iş kurma aşamasında, yüksek ofis giderleri sizi risk altına sokabilir. Masrafla da bitmez, uygun ofisi bulduktan sonra harcanan zaman ve emek tüm enerjinizi alır götürür.

Ofis maliyetleriyle uğraşmak istemiyorsanız, siz ofis dışındayken telefonlarınız ve kargolarınız  karşılansın istiyorsanız, sürekli olarak bir ofise ihtiyaç duymuyor ancak gerektiği zaman görüşmelerinizi yapabileceğiniz prestijli bir adreste kurumsal bir profile sahip olmak istiyorsanız sanal ofis paketlerimiz sizler için en uygun çözüm.

Office İzmir olarak size sunacağımız sanal ofis paketlerimiz ile prestijli bir adreste kurumsal bir profile sahip olurken, genel giderlerinizi de düşük tutarsınız.

Size özel yönetici asistanınız; gelen tüm çağrılarınızı firma isminiz ile karşılayacak, dilerseniz telefonları size yönlendirecek ve bırakılan notları e-mail adresinize anında iletecektir.

Üstelik, size sağladığımız avantajlar yanında ofis kiralama, emlak komisyonu, depozito, mobilya, taşınma ve sekreter maliyeti, elektrik, aidat, stopaj, internet.. vb ofis giderleri olmadan prestijli bir adreste kurumsal bir profile sahip olacaksınız.

STANDART PAKET

Aylık Ödeme 199 TL+KDV

Yıllık Peşin Ödeme  1788 TL  +KDV ( %25 indirim avantajlı)

  • Folkart veya Megapol Tower prestijli iş adresi
  • Vergi levhanızda gösterebileceğiniz yasal adres
  • Posta, kargo, kurye takibi ve bildirimi
  • Tebligat takibi ve bildirimi
  • Günlük kısa süreli ofis kullanımı
  • Soğuk ve sıcak içecek ikramı
  • Yüksek hızda internet kullanımı

AVANTAJ PAKET

Aylık Ödeme 299 TL+KDV

Yıllık Peşin Ödeme  2988TL +KDV (Peşin ödeme ile %25 indirim avantajlı)

  • Folkart Tower’s veya Megapol Tower prestijli iş adresi
  • Vergi levhanızda gösterebileceğiniz yasal adres
  • Posta, kargo, kurye takibi ve bildirimi
  • Tebligat takibi ve bildirimi
  • Firmanıza özel 0-232 alan kodlu sabit telefon numarası hattı
  • Çağrılarınıza  Türkçe, İngilizce  ve Almanca yanıt veren sekreter
  • Gelen çağrıların cep telefonunuza  yönlendirilmesi
  • Gelen çağrıların e-posta adresinize bildirilmesi
  • Gelen faksların e-posta adresinize bildirilmesi
  • Aylık 40 saat açık ofis kullanımı
  • Aylık 4 saat toplantı odası kullanımı
  • Soğuk ve sıcak içecek ikramı
  • Yüksek hızda internet kullanımı

FULL PAKET

Aylık Ödeme 349 TL+KDV – Yıllık Peşin Ödeme  3588 TL +KDV (Peşin ödeme ile %25 indirim avantajlı)

  • Folkart Tower’s veya Megapol Tower prestijli iş adresi
  • Vergi Levhanızda Gösterebileceğiniz Yasal Adres
  • Posta, Kargo, Kurye Takibi Ve Bildirimi
  • Tebligat Takibi Ve Bildirimi
  • Firmanıza özel 0-232 alan kodlu Sabit Telefon Numarası Hattı
  • Çağrılarınıza  Türkçe, İngilizce  ve Almanca Yanıt Veren Sekreter
  • Gelen Çağrıların Cep Telefonunuza  Yönlendirilmesi
  • Gelen Çağrıların E-Posta Adresinize Bildirilmesi
  • Gelen Faksların E-Posta Adresinize Bildirilmesi
  • Haftanın 6 günü Mesai saatleri içerisinde Açık Ofis Kullanmı
  • Aylık 8 Saat Toplantı odası kullanımı
  • Soğuk Ve Sıcak Içecek Ikramı
  • Yüksek Hızda Internet Kullanımı

Yeni bir iş kurmak istiyor ancak ofis giderleri gözünüzü korkutuyor…

Homeofis çalışma ortamında konsantrasyon problemi mi yaşıyorsunuz?

Ofisiniz beklediğiniz prestiji sağlamaktan uzak ve tadilat masraflarına girmek şuan için mümkün gözükmüyor mu?

Üstelik sekreterya, aidat, stopaj, ısınma-soğutma, elektrik, su, güvenlik, temizlik, çay-kahve gibi genel giderler bütçenizi zorluyor, giderleri takip etmekle işinize odaklanamıyorsanız hazır ofislerimiz sizin için en doğru seçenek.

Hazır ofis konsepti gereğince ofis mobilya, stopaj, sekreter giderleri, emlakçı komisyonu, peşinat, depozito, ofis temizliği, internet, yazıcı, çay ve kahve vb. Ofis gideri için ayrıca bir ödeme yapmadan aylık tek bir bedel ödeyerek herhangi bir ekstranız olmayacak şekilde tek fatura, tek muhatap ve tek ödeme avantajından faydalanacaksınız.

Yapacağınız toplantılar, konferanslar ve seminerler şirket başarısında önemli rol oynar. Yerinde, zamanında ve uygun ortamda yapılan toplantılar iş hayatımızın vazgeçilmez birer parçasıdır. Toplantılar, müşterilerinize ve çalışanlarınıza birbirlerini daha iyi tanıma fırsatı sunmaktadır.

Kahve zincirlerinde yapılmaya çalışılan görüşmeler gereken prestij ve profesyonellikten uzak olacağı için iş dünyasında ilk izlenim her şey demektir...

Müşterilerinizi, etkileyici İzmir Körfezine hakim en son teknolojik ekipmanlar ile donatılmış toplantı odasında çay ve kahve eşliğinde ücretsiz olarak ağırlayabilir ve başarılı toplantılara imza atabilirsiniz.

Başarılı işlere imza atmak için prestijli ve full donanımlı toplantı odamızı seminer, sunum, eğitim ve özel günler için ne kadar kiralayacağınıza (saatlik, yarım günlük, tam günlük) siz karar veriyorsunuz.

Üstelik, size sağladığımız avantajlar yanında  ofis kiralama, emlak komisyonu, depozito, mobilya, taşınma ve sekreter maliyeti, elektrik, aidat, stopaj, internet vb. ofis giderleri olmadan  prestijli bir adreste kurumsal bir profile sahip olacaksınız.

Özel Sekreterya

Alanında uzman ekibimiz tarafından şirketinize gelen tüm aramalar profesyonel bir şekilde, firmanızın ismiyle yanıtlanır ve tarafınıza aktarılır. Her zaman ulaşılabilir olun…

Mali Müşavir

Bünyemizde bulunan mali müşavirimiz resmi tüm işlemlerinizde ve aklınıza takılan her konuda size danışmanlık yapmak için hazır bulunmaktadır.

Hukuk Danışmanı

Hukuk ekibimiz yasal tüm işlemlerinizde ve ihtiyacınız olan tüm hukuki süreçlerde destek olarak yanınızda bulunmaktadır.

Anahtar Teslim Şirket

Şirketinizi henüz kurmadan Office İzmir’le tanışan şanslı insanlardansanız siz outrun, kurulum işlemlerini biz yapalım.